Panel dyskusyjny "Zrównoważony rozwój – ekologia, energetyka, rewitalizacja.

Eko-firma i eko-gmina – europejskie dążenia a polskie możliwości w dobie aktualnego kryzysu energetycznego. Zrównoważony rozwój – frazes czy konieczność?"

 

Udział w nim wzięli dr Mariusz Szeib, Prezes Zarządu Texet Poland Sp. z o.o., Piotr Żarczyński, Dyrektor Postępu z ArcelorMittal, Jacek Szczepiński, Dyrektor “POLTEGOR-INSTYTUT” Instytut Górnictwa Odkrywkowego,  Jarosław Grobelny, Prezes Zarządu Intereko Energia,  Mariusz Ciesiun, Dyrektor 4ECO Sp. z o.o., Paweł Ozga, Burmistrz Świebodzic oraz Marzena Komar, Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Energetycznego w Siedlcach Sp. z o.o.
Z uczestnikami tego panelu połączyła się również Jadwiga Wiśniewska, Poseł do Parlamentu Europejskiego oraz Marta Krejpowicz, Kierownik Sektora Zagadnień Podstawowych i Systemów Zarządzania, Polski Komitet Normalizacyjny, która mówiła o roli normalizacji w aspekcie zrównoważonego rozwoju.

Wydarzenie było częścią Europejskiego Forum Biznesu 2022, które odbyło się 22 listopada 2022 w Katowicach.

Dyskusja była również transmitowana na żywo za pośrednictwem strony: https://www.facebook.com/ForumBiznesu/
Rozmowa była również publikowana na żywo za pośrednictwem https://www.facebook.com/ForumBiznesu/

Zobacz również

50 lat bytomskiego PEC-u

50 lat bytomskiego PEC-u

W maju 2023 roku Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu obchodzi pięćdziesiąt lat swojej działalności. Wśród firm ciepłowniczych PEC zalicza się do grona liderów w wykorzystaniu środków unijnych, dzięki którym stał się jednym z najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw dostarczających ciepło systemowe. Aktualnie w Spółce trwają prace nad strategią działań opartych o wytyczne dyrektyw wchodzących w pakiet Fit for 55 oraz aktualizowanej polityki energetycznej Polski.

Jak skuteczny system zarządzania wpływa na jakość produkowanych ciężarówek?

 Jak skuteczny system zarządzania wpływa na jakość produkowanych ciężarówek?

Spółka MAN Trucks w Niepołomicach działa w branży motoryzacyjnej w sektorze samochodów ciężarowych. W  zakładzie, oprócz produkcji ciężarówek działa osobna hala do montażu i wyposażania kabin. Obecnie z linii montażowej może zjeżdżać 300 pojazdów i kabin w trzyzmianowym trybie pracy każdego dnia. Samochody z fabryki w Krakowie można spotkać na drogach całego świata (nawet na Bliskim Wschodzie, w Azji czy w Afryce).