Basen Termalny Zdrój Wojciech

Turystyka uzdrowiskowa coraz popularniejsza

wśród osób młodych i aktywnych

 

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. mimo, tego że od wielu lat aktywnie działa na rzecz seniorów, coraz częściej wychodzi naprzeciw oczekiwaniom ludzi młodych, którzy biorą czynny i świadomy udział w rozwoju i znaczeniu turystyki uzdrowiskowej.

50 lat bytomskiego PEC-u

W maju 2023 roku Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu obchodzi pięćdziesiąt lat swojej działalności. Wśród firm ciepłowniczych PEC zalicza się do grona liderów w wykorzystaniu środków unijnych, dzięki którym stał się jednym z najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw dostarczających ciepło systemowe. Aktualnie w Spółce trwają prace nad strategią działań opartych o wytyczne dyrektyw wchodzących w pakiet Fit for 55 oraz aktualizowanej polityki energetycznej Polski.

Dążenie do doskonałości

WUTKOWSKI - Złote Godło QI 2023

 

Piotr Wutkowski swoją firmę założył w 1997 r. Na przestrzeni ponad 25 lat działalności jego nazwisko stało się marką rozpoznawalną w branży dystrybucji i przetwórstwa szkła, głównie budowlanego. Dziś WUTOWSKI Sp. z o.o. pozostaje polskim, rodzinnym przedsiębiorstwem, o imponującej dynamice rozwoju, zatrudniającym ponad 200 osób i dysponującym nowoczesnym zakładem produkcyjnym z zapleczem logistycznym, nowoczesnym parkiem maszynowym i innowacyjnymi systemami magazynowania szkła. Firma właśnie zdobyła Złote Godło QI 2023 w programie Najwyższa Jakość Quality International.

Zobacz również

Leczenie wad wrodzonych w SCM w Polanicy-Zdroju

Specjalistyczne Centrum Medycznym w Polanicy-Zdroju

W Specjalistycznym Centrum Medycznym im. św. Jana Pawła II w Polanicy-Zdroju funkcjonuje Oddział Chirurgii Plastycznej, który od blisko 70 lat nieprzerwanie kontynuuje misję szpitala wojewódzkiego.

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Istnieje wiele barier i wyzwań, jakie napotykają przedsiębiorcy, którzy chcą wejść ze swoim produktem lub usługą na rynki zagraniczne. W jaki sposób budować strategię komunikacji, by podbić serca zagranicznych konsumentów? Jakie są najnowsze trendy w tym obszarze? Podpowiadamy.