Możliwość korzystania z aktualnych zasobów wody na Ziemi jest naszym przywilejem. Wprawdzie aż 70 proc. powierzchni planety pokryte jest wodą, jednak z tego zaledwie 1 proc. nadaje się do picia. Dlatego tak istotne są wszelkie działania mające na celu jej oszczędność i zrównoważone wykorzystanie. W podejmowaniu ich przydatna może okazać się ekologiczna armatura z linii VerdeLine marki FERRO.

Dobrze zamontowane drzwi lub okna służą nam przez lata. Nie zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób działają, często nawet nie dostrzegamy mechanizmu, który nimi steruje. Tymczasem warto wiedzieć, że podstawę ich funkcjonalności stanowią zawiasy.

 

Raport Światowego Forum Ekonomicznego wymienia najważniejsze zagrożenia, którym ludzie i państwa będą musiały stawić czoła w najbliższych latach w perspektywie krótko i długoterminowej. Wśród nich pojawia się m.in. kryzys zatrudnienia, pogłębiające się nierówności w zakresie technologii, rosnące zagrożenie cyfrowe, ekstremalne zjawiska pogodowe czy kolejne choroby wirusowe, takie jak COVID-19. Eksperci Personnel Service omawiają najważniejsze zagadnienia i tłumaczą, jak mogą wpłynąć na polski rynek pracy.

Zobacz również

Polski partner światowych marek pojazdów ciężarowych

Grzegorz Klecha, Prezes Zarządu Hendrickson Poland Sp. z o.o.

Jednym z najważniejszych elementów konstrukcyjnych podwozia ciężarówki są strzemiona do resorów. W każdej jest ich co najmniej 12. W co drugim ciężkim pojeździe produkowanym na świecie znajdują się strzemiona, które powstają w toruńskiej fabryce Hendrickson Poland Sp. z o.o.  To firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji elementów złącznych. Jest częścią amerykańskiej grupy posiadającej zakłady na całym świecie.

TARNOPAK nagrodzony Złotym Godłem QI!

TARNOPAK nagrodzony Złotym Godłem QI!

W zlokalizowanym w Jaśle Zakładzie TARNOPAK Sp. z o.o. powstają wysokiej klasy opakowania z tektury, metalu, drewna oraz połączenia tych materiałów. Priorytetami firmy są dbałość o najwyższą jakość wyrobów,  elastyczne podejście do klienta oraz ciągłe dostosowywanie oferty do zmieniających się oczekiwań rynku.