Kontrole „L4” przynoszą efekty

Szczeciński oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych cofnął zasiłki nieuczciwym pracownikom.
W pierwszym z przypadków, po wykryciu, że kierowca przebywający na „L4” świadczy usługi na rzecz innego podmiotu. Środki finansowe zwrócić będzie musiała także pracownica, która w trakcie zwolnienia lekarskiego udała się wraz z mężem na wycieczkę do Miami. W obydwu sprawach ZUS wyciągnął konsekwencje po otrzymaniu danych z kontroli, które na zlecenie przedsiębiorców przeprowadziła wyspecjalizowana firma.

Employer Branding w branży produkcyjnej

Poszukiwanie pracowników w branży produkcyjnej w Polsce to ogromne wyzwanie. Obecnie bezrobocie jest na poziomie 5 proc. – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Sektor produkcyjny boryka się z brakiem rąk do pracy. Firmy niejednokrotnie kierują swoje ogłoszenia nie tylko do Polaków, ale także osób z zagranicy. Wszystko z uwagi na wysokie zapotrzebowanie na pracowników przy niskim popycie na pracę. W jaki sposób budować Employer Branding w tej trudnej branży?

Wartość platform low-code

Konkurencyjność firm na rynku jest zależna od wdrażanych przez nie rozwiązań technicznych. W związku z tym, zapotrzebowanie przedsiębiorstw na opracowywane specjalnie na ich potrzeby aplikacje i usługi cyfrowe stale rośnie. Istniejące zespoły IT mogą jednak nie podołać tak dużemu popytowi. Dane z raportu Globe Newswire wskazują, że odpowiedzią na ten problem będą platformy niskokodowe. Ich wspólna wartość na globalnym rynku ma wynieść ponad 187 miliardów dolarów do 2030 roku.

Zobacz również

Nowoczesne systemy oświetleń

Nowoczesne systemy oświetleń

Globalna firma Beghelli z siedzibą główną we Włoszech, została założona w 1982 r. Od początku istnienia wiąże się z rynkiem profesjonalnych systemów oświetleniowych, a jej nadrzędnym celem jest rozwój zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i sterowania dla opraw awaryjnych oraz oświetlenia podstawowego.

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Istnieje wiele barier i wyzwań, jakie napotykają przedsiębiorcy, którzy chcą wejść ze swoim produktem lub usługą na rynki zagraniczne. W jaki sposób budować strategię komunikacji, by podbić serca zagranicznych konsumentów? Jakie są najnowsze trendy w tym obszarze? Podpowiadamy.