Pulpa papierowa, zwana także masą papierową lub celulozową, jest najbardziej ekologicznym materiałem do wytwarzania opakowań. Łódzkie przedsiębiorstwo Pulp-Tec Sp. z o.o. jest jednym z największych i najbardziej doświadczonych producentów wyrobów z tego surowca w Europie.

Zero tolerancji dla korupcji w KGHM Polska Miedź S.A.

Przejrzystość zarządzania to podstawa budowania wiarygodności KGHM w oczach najważniejszych interesariuszy. Dlatego, w miedziowej spółce obowiązuje długofalowa strategia antykorupcyjna. Jasne zasady i rozwiązania systemowe dotyczące spraw organizacyjnych, kadrowych czy technicznych skutecznie przeciwdziałają przekupstwu czy nadużywaniu funkcji.

–  Jestem dumna, że jestem Polką. Otworzyliśmy zarówno nasze serca, jak i domy, by przyjąć obcych sobie ludzi, którzy doznali tragedii, jaką przyniosła wojna na Ukrainie, będąca wynikiem zachowawczych międzynarodowych decyzji politycznych – mówi Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka znanej polskiej marki i firmy „Adrian”, która systematycznie, od wielu lat zachęca społeczeństwo do refleksji, dzięki kampaniom, których niekonwencjonalny przekaz, czasem kontrowersyjny, staje się tematem debat w przestrzeni publicznej. Tegoroczne hasło „Hipokryzja rodzicielką wojen i tyranów” jest głośnym, wyraźnym i odważnym sprzeciwem zarówno wobec konfliktu zbrojnego za naszą wschodnią granicą, jak i światowej polityki.

 

Zobacz również

Generalne wykonawstwo hal przemysłowych

Poddawana nieustannym wahaniom rynkowym branża konstrukcji stalowych wymaga od firm stałej, innowacyjnej aktywności w zakresie zarządzania projektami i inwestycjami. Pozyskanie sprawdzonego wykonawcy, który od lat kompleksowo i efektywnie realizuje się na tym polu jest nieodzowną gwarancją sukcesu. Partnerem takim jest bez wątpienia POL-MET Sp. z o.o. Sp. k., który projektuje i produkuje funkcjonalne, wielkokubaturowe hale przemysłowe w oparciu o konstrukcje stalowe i żelbetowe prefabrykowane.

 

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Istnieje wiele barier i wyzwań, jakie napotykają przedsiębiorcy, którzy chcą wejść ze swoim produktem lub usługą na rynki zagraniczne. W jaki sposób budować strategię komunikacji, by podbić serca zagranicznych konsumentów? Jakie są najnowsze trendy w tym obszarze? Podpowiadamy.