Jakość wpisana w DNA – CDMO 4.0

Curtis Health Caps (CHC) na rynku polskim i zagranicznym istnieje od ponad 30 lat. Będąc firmą elastyczną, podążającą za trendami rynkowymi, wciąż się zmienia, jednak wartością stałą i fundamentem jest bezwzględna najwyższa jakość produktów oraz usług, dzięki której CHC zyskał miano wiarygodnego partnera w branży farmaceutycznej.

 

 

 Jakość na złoty medal!

 

Jakość stanowi jedną z kluczowych w CHC wartości. Jest ona systematycznie potwierdzana w ramach audytów przeprowadzanych przez klientów oraz niezależne jednostki certyfikujące – firma spełnia wymagania BRC, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 13485:2016. Dowód na spełnienie najwyższych standardów stanowią także posiadane przez firmę certyfikaty GMP dla wytwarzania kapsułek miękkich oraz form płynnych, a także pakowania tabletek i kapsułek twardych.

Dodatkowym potwierdzeniem wysokiej jakości działań organizacji i niewątpliwym wyróżnieniem są również przyznawane CHC od kilku lat przez Kapitułę Programu Najwyższa Jakość nagrody w kategoriach: System Zarządzania Jakością (2019), QI Services – najwyższej jakości usługi badawczo-rozwojowe (2020) czy QI Product – „Witamina D w różnych postaciach” (2021).

 

Zmieniamy się – CDMO 4.0

 

W trakcie długoletniej obecności na wielu rynkach CHC zyskało miano zaufanego partnera, specjalizującego się w działalności rozwojowej oraz produkcji  kontraktowej kapsułek miękkich i form płynnych.

Firma z odpowiedzialnością podchodzi do biznesu i zaufania, jakim obdarzyli ją klienci, dlatego nieustanny rozwój i doskonalenie jest strategią biznesową CHC na kolejne lata – realizowaną pod hasłem Strategia CDMO 4.0. Zakłada ona ciągłe dążenie do większej efektywności i konkurencyjności zakładu oraz oferowanych usług i produktów. Przedsiębiorstwo pragnie spełniać najwyższe wymagania klientów, zwiększać komfort pracy swojej kadry i współpracowników.

Obecnie CHC realizuje projekt rozbudowy zakładu w Wysogotowie. Celem inwestycji jest powiększenie obszaru pakowania o ponad 80 proc., wzrost mocy produkcyjnych w standardzie farmaceutycznym oraz optymalizacja procesów logistycznych. Przed firmą jest uruchomienie nowej wysokowydajnej linii pakującej oraz dalsze wdrażanie nowoczesnych rozwiązań IT, doskonalenie procesów i metod pracy, a także wspieranie zaangażowanych w cały proces pracowników. CHC rozwija się ze swoimi klientami i dla nich.

 

Jakość impulsem do rozwoju

 

Przyznana CHC nagroda Perły QI 2021 w Programie Najwyższa Jakość Quality International stanowi uhonorowanie drogi, jaką organizacja przeszła doskonaląc jakość we wszystkich obszarach funkcjonowania. To docenienie pracy całego zaangażowanego zespołu, który wykonując z pasją swoje obowiązki, dostarcza rozwiązania stanowiące odpowiedź na bieżące potrzeby rynku i klientów. To wyraźny dowód na to, że patrząc w przyszłość CHC obrało właściwy kierunek.

 

Zespół CHC

CHC CDMO druk 1 final

Zobacz również

Opakowania ekologiczne

Pulpa papierowa, zwana także masą papierową lub celulozową, jest najbardziej ekologicznym materiałem do wytwarzania opakowań. Łódzkie przedsiębiorstwo Pulp-Tec Sp. z o.o. jest jednym z największych i najbardziej doświadczonych producentów wyrobów z tego surowca w Europie.

Sztuczna inteligencja nie wywoła rewolucji na rynku badawczym

Sztuczna inteligencja nie wywoła rewolucji na rynku badawczym

Sztuczna inteligencja nie zrewolucjonizuje rynku badawczego, ale na pewno doprowadzi do jego ewolucji. Dla branży oznacza to mniej więcej tyle samo plusów, co minusów. Wśród tych drugich należy wymienić farmy botów, które będą fałszować wyniki badań, a to będzie wysoce kosztowna i długotrwała walka. Z kolei korzyścią może być przyspieszenie prac, prowadzonych pod czujnym okiem człowieka. Wprowadzenie AI z pewnością nie doprowadzi do masowych zwolnień pracowników, bo kontrolowanie technologii jest niezbędne, by unikać błędów. Ponadto sztuczna inteligencja nie jest w stanie nabrać pewnych ludzkich cech, koniecznych w tej pracy. Mimo tego AI może przejąć 1/3 rynku w perspektywie 4-5 najbliższych lat. Wówczas też zaczną być zauważalne oszczędności. Natomiast wcześniej klienci odczują podniesienie cen, bo wprowadzanie nowoczesnych technologii to przecież dodatkowe koszty. Jednak z czasem to się ustabilizuje.