Europejskie Forum Biznesu  2020

30 listopada 2020 r.  rozpoczęliśmy Europejskie Forum Biznesu.

 

"Jak wygrać z kryzysem?"

– to hasło tegorocznej edycji Forum. Podczas debat i paneli dyskusyjnych rozmawiamy na istotne dla wszystkich branż tematy związane z zarządzaniem w czasie kryzysu, optymalizacją czasu pracy, społeczną odpowiedzialnością biznesu, współpracy między biznesem a sportem oraz kooperacji nauki z biznesem.


Wydarzenie patronatem objęli m.in.:

Parlament Europejski, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Pracodawcy RP, Marszałek Województwa  Śląskiego, Prezydent Miasta Katowice, Warszawska Izba Gospodarcza. Patronatem medialnym objęli: Dziennik Gazeta Prawna, Dziennik.pl, Forsal.pl, Stowarzyszenie Polskich Mediów.

Debaty Europejskiego Forum Biznesu, zainicjowane 30 listopada br. odbywać się będą także na przestrzeni kolejnych tygodni w formule mieszanej: publikowanych wywiadów, wypowiedzi i wykładów eksperckich na łamach wielu mediów, multimedialnych publikacji elektronicznych w serwisach internetowych, a także rozmów i debat wideo online z zapewnieniem otwartego dostępu do prezentowanych treści.

Wydarzenie odbędzie się w ramach podsumowania tegorocznych edycji Programów Najwyższa Jakość Quality International oraz Liderzy Społecznej Odpowiedzialności: Dobra Firma, Dobry Pracodawca, Eko Firma.

 

Oglądaj EFB 2020↓

europejskieforumbiznesu online

 

 

Zobacz również

Generalne wykonawstwo hal przemysłowych

Poddawana nieustannym wahaniom rynkowym branża konstrukcji stalowych wymaga od firm stałej, innowacyjnej aktywności w zakresie zarządzania projektami i inwestycjami. Pozyskanie sprawdzonego wykonawcy, który od lat kompleksowo i efektywnie realizuje się na tym polu jest nieodzowną gwarancją sukcesu. Partnerem takim jest bez wątpienia POL-MET Sp. z o.o. Sp. k., który projektuje i produkuje funkcjonalne, wielkokubaturowe hale przemysłowe w oparciu o konstrukcje stalowe i żelbetowe prefabrykowane.

 

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Istnieje wiele barier i wyzwań, jakie napotykają przedsiębiorcy, którzy chcą wejść ze swoim produktem lub usługą na rynki zagraniczne. W jaki sposób budować strategię komunikacji, by podbić serca zagranicznych konsumentów? Jakie są najnowsze trendy w tym obszarze? Podpowiadamy.