Lekarze biją na alarm! W ostatnich latach mamy do czynienia z dramatycznym wzrostem zachorowań na nowotwory jamy ustnej, gardła i krtani. Aż w 1/3 przypadków czynnikiem wywołującym chorobę jest wirus brodawczaka ludzkiego (HPV). Ten sam wirus odpowiada za niemal 99,7% przypadków raka szyjki macicy. W Polsce rocznie diagnozuje się ok. 5 tys. przypadków zachorowań. Co druga Polka, chora na raka szyjki macicy, umiera. W porównaniu do średniej krajów Unii Europejskiej śmiertelność w Polsce jest wyższa aż o 70 %.

Polityka Prywatności zawiera informacje wymagane przez przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka Prywatności określa również niektóre warunki korzystania z serwisów internetowych oraz usług dostępnych za ich pośrednictwem.

Rozmowa z Krzysztofem Szafrańcem, Członkiem Zarządu i współzałożycielem firmy Lean-Tech Sp. z o.o. (Łany k. Wrocławia), specjalizującej się w automatyzacji i robotyzacji logistyki linii technologicznych

Zobacz również

Niezawodna skuteczność sprzątania i perfumowane zapachy idą w parze

Maria Szymańska, Prezes Luba Sp. z o.o.

Domowe środki czystości to produkty których nie może zabraknąć w domu. Sięgamy po nie niemal codziennie, często z przyzwyczajenia. Zadaniem marki Luba było wykreowanie środków czystości nowej generacji. Dlatego też kreując nasze produkty, zadbaliśmy nie tylko o ich skuteczność, ale też wygodę i poręczność jakie dają nawilżane ściereczki. Nasze produkty do sprzątania połączyliśmy z rosnącą potrzebą i trendem aromaterapii, tworząc unikalną linię kosmetyków dla domu w formie nawilżanych ściereczek do czyszczenia różnych powierzchni. Każda z naszych perfumowanych ściereczek Comfort posiada unikalną, wyjątkowo piękną kompozycję zapachową, która utrzymuje się w powietrzu jeszcze na długo po sprzątaniu.

Jakość wpisana w DNA – CDMO 4.0

Jakość wpisana w DNA – CDMO 4.0

Curtis Health Caps (CHC) na rynku polskim i zagranicznym istnieje od ponad 30 lat. Będąc firmą elastyczną, podążającą za trendami rynkowymi, wciąż się zmienia, jednak wartością stałą i fundamentem jest bezwzględna najwyższa jakość produktów oraz usług, dzięki której CHC zyskał miano wiarygodnego partnera w branży farmaceutycznej.