Trwa nabór zgłoszeń w programie Najwyższa Jakość QI

Celem projektu jest promowanie najwyższych standardów jakości w polskich firmach i instytucjach oraz nagradzanie podmiotów, które wyróżniają się na tym polu. Konkurs Najwyższa Jakość QI z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu i popularności, przyciągając coraz większą liczbę uczestników z różnych branż.


Konkurs ma na celu wyróżnienie firm, które w sposób szczególny przyczyniają się do poprawy jakości swoich produktów i usług. Jako organizatorzy projektu chcemy promować postawy proaktywne w zakresie zarządzania jakością, które są niezbędne do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. A poprzez nagradzanie najlepszych praktyk, stymulować również inne przedsiębiorstwa do podejmowania działań na rzecz ciągłego doskonalenia.


Tegoroczna edycja konkursu, organizowana  jest pod honorowym patronatem: Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.


Kategorie konkursowe
Jak co roku firmy mogą zgłaszać się w trzech kategoriach: Produkt Najwyższej Jakości, Usługi Najwyższej Jakości oraz Zarzadzanie Najwyższej Jakości.  
Dodatkowo Laureaci podzieleni zostają na cztery grupy, uzależnione od wielkości zatrudnienia (firmy małe, średnie i duże). Odrębnej ocenie zostają poddane również samorządy.


Nagrody i wyróżnienia
Firmy, które przejdą pomyślnie przez proces oceny, otrzymają tytuł Najwyższa Jakość QI oraz możliwość bezterminowego posługiwania się Brązowym, Srebrnym lub Złotym Godłem QI.

Laureatom wręczmy dodatkowo certyfikaty Godła QI oraz dyplomy Najwyższa Jakość QI, sygnowane przez patronów konkursu.


Warto dodać, że tytuł i Godło Najwyższa Jakość QI to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale również praktyczne narzędziem marketingowe, które może zwiększyć zaufanie klientów oraz partnerów biznesowych. Ponadto, laureaci godła uzyskują możliwość udziału w Europejskim Forum Biznesu oraz Gali Finałowej Programu.


Korzyści dla uczestników
Udział w konkursie to przede wszystkim szansa na zdobycie cennych wskazówek od ekspertów, którzy oceniają zgłoszenia, gwarantują oni również obiektywność ocen. W efekcie, firmy mogą znacznie poprawić swoje procesy operacyjne i produkty, co przekłada się na zwiększenie efektywności oraz satysfakcji klientów.


Dodatkowo laureat otrzymuję możliwość posługiwania się Godłem QI. Rozpoznawalnym znakiem o długoletniej tradycji, który stanowi czytelny przekaz do klientów i kontrahentów.


Warto również dodać, że podmioty nagrodzone tytułem Najwyższa Jakość QI, spotykają się podczas konferencji realizowanych w ramach Europejskiego Forum Biznesu oraz Gali finałowej programu.

 

Wyzwania i rozwój
Jako organizatorzy konkursu zdajemy sobie  sprawę, że wymagania rynkowe stale się zmieniają, dlatego projekt ten stale ewoluuje. Udoskonalamy formularze zgłoszeniowe oraz sam proces oceny.

Nowe technologie, zmieniające się oczekiwania klientów oraz rosnąca świadomość  konsumentów sprawiają, że firmy muszą być elastyczne i otwarte na zmiany. Konkurs Najwyższa Jakość QI ma na celu nie tylko nagradzanie tych, którzy już osiągnęli sukces, ale również inspirowanie innych uczestników rynku do rozwoju.


Najwyższa Jakość QI to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale również realna szansa na rozwój i doskonalenie. Od 18 lat promuje najlepsze praktyki w zakresie zarzadzania i jakości produktów oraz usług, w ten sposób przyczyniając się do podnoszenia standardów na rynku oraz budowania silniejszych, bardziej konkurencyjnych przedsiębiorstw. Udział w konkursie to inwestycja, która przynosi korzyści zarówno w krótkim, jak i długim terminie, stając się motorem napędowym dla całej gospodarki!


Czekamy na Wasze zgłoszenia!

 

Więcej o projekcie:https://najwyzszajakoscqi.pl/index.php/o-programie

Zobacz również

Powiślańska Szkoła Wyższa – nieustanny rozwój skuteczną metodą walki z kryzysem

 Powiślańska Szkoła Wyższa – nieustanny rozwój skuteczną metodą walki z kryzysem

Uczelnie wyższe były jednymi z pierwszych podmiotów w Polsce, które zerwały współpracę ze swoimi rosyjskimi i białoruskimi partnerami w akcie sprzeciwu wobec inwazji Rosji na Ukrainę.

 

Coraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

oraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

Ale tylko połowa wie co zrobić, gdy kliknie w link

86 proc. Polaków deklaruje, że potrafi rozpoznać fałszywy e-mail, sms lub telefon, w którym przestępcy podszywają się pod znaną firmę lub instytucję. Ale absolutną tego pewność ma tylko co piąty ankietowany. Znacznie gorzej wypadamy, gdy trzeba zareagować na kradzież danych osobowych. O tym, jakie działania należy podjąć w takiej sytuacji, wie niespełna 56 proc. respondentów. W przypadku wycieku danych z serwisu lub aplikacji, w której ma się konto, tylko 45 proc. ich posiadaczy wiedziałoby jak się zachować. To wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pod patronatem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Instytutu Prawa Ochrony Danych Osobowych.