CM WUM Sp. z o.o. już od dwudziestu lat świadczy usługi medyczne na najwyższym poziomie.

– Bardzo cieszymy się z tej nagrody, ponieważ stanowi ona potwierdzenie jakości oferowanych przez nas usług – mówi prezes Justyna Mieszalska.

 

Nagroda została przyznana za wysoką jakość:
-usług świadczonych na NFZ,
-usług komercyjnych,
-usług obejmujących Medycynę Pracy.

 

Centrum Medyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego od ponad 20 lat oferuje specjalistyczne usługi. Dysponuje interdyscyplinarnym zespołem medycznym, składaja?cym sie? z lekarzy praktyków oraz przedstawicieli kadry akademickiej, pracujących w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym. Konsultacje prowadzone sa? w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz w formie usług komercyjnych. – Proponujemy wśród wielu innych usług pakiety dla przedsiębiorców „Zdrowa Firma” – mówi prezes Mieszalska. – Firmom i ich pracownikom gwarantujemy opiekę medyczną najwyższej klasy specjalistów oraz nowoczesną diagnostykę. Warto również przypomnieć o oferowanych przez nasze centrum konsultacjach psychologicznych i psychoterapeutycznych – dodaje.

„Zdrowa Firma” to szeroka oferta badań, opieka zespołu lekarzy o wysokich kwalifikacjach z różnych dyscyplin medycyny, a także wiele szkoleń obejmujących profilaktykę zdrowotną. Pakiety kierowane są do firm dużych, średnich i małych. Skorzystać z oferty mogą zarówno przedsiębiorcy, którzy chcą wykonać wymagane przez prawo podstawowe badania medycyny pracy, jak również ci, którzy chcą zapewnić swoim pracownikom pełną opiekę zdrowotną.

W tym roku CM WUM zdobyło również nagrodę Dobra Marka 2022 - Jakość, Zaufanie, Renoma.

Zobacz również

Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności 2017

Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności 2017- 17 listopada 2017

17 listopada 2017 w Hotelu Czarny Potok Resort SPA & Conference w Krynicy-Zdroju odbyło się Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności oraz Gala podsumowująca XI edycję Programu Najwyższa Jakość QI 2017.

Sztuczna inteligencja nie wywoła rewolucji na rynku badawczym

Sztuczna inteligencja nie wywoła rewolucji na rynku badawczym

Sztuczna inteligencja nie zrewolucjonizuje rynku badawczego, ale na pewno doprowadzi do jego ewolucji. Dla branży oznacza to mniej więcej tyle samo plusów, co minusów. Wśród tych drugich należy wymienić farmy botów, które będą fałszować wyniki badań, a to będzie wysoce kosztowna i długotrwała walka. Z kolei korzyścią może być przyspieszenie prac, prowadzonych pod czujnym okiem człowieka. Wprowadzenie AI z pewnością nie doprowadzi do masowych zwolnień pracowników, bo kontrolowanie technologii jest niezbędne, by unikać błędów. Ponadto sztuczna inteligencja nie jest w stanie nabrać pewnych ludzkich cech, koniecznych w tej pracy. Mimo tego AI może przejąć 1/3 rynku w perspektywie 4-5 najbliższych lat. Wówczas też zaczną być zauważalne oszczędności. Natomiast wcześniej klienci odczują podniesienie cen, bo wprowadzanie nowoczesnych technologii to przecież dodatkowe koszty. Jednak z czasem to się ustabilizuje.