Zaniedbania w zakresie cyberbezpieczeństwa

„Cyberbezpieczeństwo w liczbach” to raport o bezpieczeństwie informatycznym, który powstał we współpracy z brand eins i Statista. Andreas Lüning, Dyrektor Zarządzający G DATA w wywiadzie mówi, które statystyki zrobiły na nim największe wrażenie.

5 faktów o urlopie wypoczynkowym,

Co trzeba wiedzieć przed wakacjami?

 

Urlop wypoczynkowy to podstawowe prawo pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, gwarantowane przez przepisy Kodeksu pracy. Pracownik ma prawo do urlopu, a pracodawca nie może go ograniczyć pod karą grzywny. W związku z rozpoczynającymi się wakacjami, ekspertka inFakt przypomina o podstawowych zasadach z nim związanych.

oraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

Ale tylko połowa wie co zrobić, gdy kliknie w link

86 proc. Polaków deklaruje, że potrafi rozpoznać fałszywy e-mail, sms lub telefon, w którym przestępcy podszywają się pod znaną firmę lub instytucję. Ale absolutną tego pewność ma tylko co piąty ankietowany. Znacznie gorzej wypadamy, gdy trzeba zareagować na kradzież danych osobowych. O tym, jakie działania należy podjąć w takiej sytuacji, wie niespełna 56 proc. respondentów. W przypadku wycieku danych z serwisu lub aplikacji, w której ma się konto, tylko 45 proc. ich posiadaczy wiedziałoby jak się zachować. To wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pod patronatem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Instytutu Prawa Ochrony Danych Osobowych.

Zobacz również

Z energią w przyszłość!

4ECO - Z energią w przyszłość!

4 ECO Sp. z o.o. to kielecki wykonawca usług z zakresu odnawialnych źródeł energii. Jego odbiorcami są zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. W ubiegłym roku spółka została Laureatem programu Najwyższa Jakość Quality International, zdobywając Złote Godło QI. W tym roku ubiega się ona o ten tytuł ponownie.

Efektywne zarządzanie systemowe

Efektywne zarządzanie systemowe

Firma FINAL S.A. cieszy się uznaniem szerokiego grona klientów, nie tylko rynku krajowego, ale również innych państw Europy, świadoma jest tego, że podstawę zaufania i dobrych relacji z klientami i kontrahentami stanowi przede wszystkim wysoka jakość oferowanych produktów i usług. Osiąga się to dzięki wdrożonym standardom zarządzania produkcją i komunikacją oraz licznym narzędziom systemowym.