Phillips Europe- System monitorowania ciśnienia w oponach teraz w każdej ciężarówce

Popularny w samochodach osobowych system kontroli ciśnienia w oponach, teraz wkracza na rynek pojazdów ciężarowych i przyczep. Do stosowania tego rozwiązania obligują producentów tych pojazdów nowe przepisy prawne.

 

W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesowym, nadążanie za potrzebami rynku jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Ci, którzy potrafią elastycznie reagować na zmiany i szybko dostosowywać się do nowych wymagań, zwykle odnoszą największe sukcesy. W tej perspektywie, poszerzanie portfolio produktowego jest nieodłącznym elementem strategii rozwoju Phillips Europe. Wychodząc naprzeciw nowym tendencjom Phillips Europe wprowadza do swojej oferty kolejną nowość – TPMS (Tire Pressure Monitoring System), służący do monitorowania ciśnienia w oponach samochodowych.

Phillips Europe baner

Zalety TPMS są liczne, skupmy się wyłącznie na tych, które wyróżniają ten produkt na rynku. Uniwersalność systemu Phillips Europe jest jedną z jego głównych cech, co wyraża się w możliwości współpracy z modulatorami firm Haldex, Wabco i Knorr-Bremse oraz w szerokim wyborze dostępnych czujników. Klient ma możliwość dostosowania zestawu TPMS do swoich preferencji. W ofercie znajdują się zarówno sensory wewnętrzne, jak i zewnętrzne, z różnymi rodzajami wentyli do wyboru. Dzięki temu klient ma pewność, że znajdzie konfigurację pasującą do jego felg i opon. System charakteryzuje się również potężnym odbiornikiem, eliminującym potrzebę stosowania wzmacniaczy sygnału, co jest typowym rozwiązaniem u innych producentów. Z kolei bezpłatna aplikacja mobilna, dostępna dla każdego użytkownika, umożliwia łatwą konfigurację sensorów oraz odczyt ciśnienia w oponach. Produkt ten cechuje się także trwałością i odpornością na czynniki zewnętrzne.

 

TPMS od Phillips Europe to gwarancja niezawodności i topowej jakości, produkt mogący szczycić się tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2024.

 

Phillips LOGO

Więcej informacji:
www.phillips-europe.com
facebook.com/phillipseurope
www.linkedin.com/company/phillips-europe

 


 

Najwyższa Jakość Quality International to ogólnopolski projekt, którego celem jest promowanie w firmach, instytucjach i samorządach skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i wyróżnienie tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie.


Obecnie trwa 18. edycja tego przedsięwziecia. Projekt patronatem objęli: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Laureaci Programu wyłaniani są w trzech kategoriach:
- QI product - produkt najwyższej jakości,
- QI services - usługi najwyższej jakości,
- QI order - zarządzanie najwyższej jakości.

Zobacz również

Fachowy partner w doborze pracowników

Fachowy partner w doborze pracowników

Agencja Pośrednictwa Pracy Profit Group Sp. z o.o. z Warszawy specjalizuje się w poszukiwaniu osób do pracy na terenie Polski z obszaru Ukrainy, Mołdawii oraz Białorusi. W skład komleksowej obsługi firmy wchodzi taże m.in. załatwianie wszelkiej dokumentacji związanej z przedłużaniem pobytu pracowników, aby każdy z nich mógł pracować nieprzerwanie przez 18 miesięcy.

 

Sztuczna inteligencja nie wywoła rewolucji na rynku badawczym

Sztuczna inteligencja nie wywoła rewolucji na rynku badawczym

Sztuczna inteligencja nie zrewolucjonizuje rynku badawczego, ale na pewno doprowadzi do jego ewolucji. Dla branży oznacza to mniej więcej tyle samo plusów, co minusów. Wśród tych drugich należy wymienić farmy botów, które będą fałszować wyniki badań, a to będzie wysoce kosztowna i długotrwała walka. Z kolei korzyścią może być przyspieszenie prac, prowadzonych pod czujnym okiem człowieka. Wprowadzenie AI z pewnością nie doprowadzi do masowych zwolnień pracowników, bo kontrolowanie technologii jest niezbędne, by unikać błędów. Ponadto sztuczna inteligencja nie jest w stanie nabrać pewnych ludzkich cech, koniecznych w tej pracy. Mimo tego AI może przejąć 1/3 rynku w perspektywie 4-5 najbliższych lat. Wówczas też zaczną być zauważalne oszczędności. Natomiast wcześniej klienci odczują podniesienie cen, bo wprowadzanie nowoczesnych technologii to przecież dodatkowe koszty. Jednak z czasem to się ustabilizuje.