"Energetyka a ekologia. Dalsze kierunki rozwoju polityki energetycznej"

Debata: zarejestrowana 30 listopada 2021r. podczas Europejskiego Forum Biznesu 2021 w Katowicach

 

Uczestnicy:

- Ewa Zielińska, Zastępca Prezesa ds. Relacji Zewnętrznych i Sprzedaży, Polski Komitet Normalizacyjny

- Aneta Korda-Burza, Dyrektor Pionu Badań i Rozwoju Gaz System S.A.

- Adam Orzech, Prezes Zarządu Naturalna_Energia.plus Sp. z o.o.

- Paweł Bednarek, współzałożyciel i prezes zarządu Columbus Elite S.A.,

 

Moderator: dr inż. Józef Zakrzewski, Prezes Zarządu Polskiej Agencji Przemysłowo-Obronnej, doktor nauk ekonomicznych, członek rad nadzorczych w spółkach kapitałowych; wykładowca akademicki; ekspert w zakresie zarządzania zmianami i usprawnieniami organizacyjnymi oraz projektami unijnymi.

Zobacz również

Elbląskie PWiK na medal!

Elbląskie PWiK na medal!

Funkcjonujące od 1870 r. elbląskie wodociągi od samego początku utrzymują najwyższe standardy zarządzania przedsiębiorstwem i infrastrukturą, nieustannie podnosząc jakość świadczonych usług. Dzisiejsze Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji każdego dnia, nieustannie dba o jakość wody dostarczanej mieszkańcom miasta i okolic, troszczy się o zasoby wodne i środowisko naturalne. W ostatnim czasie zrealizowało najdroższą w historii miasta inwestycję rozbudowy oczyszczalni ścieków w ramach projektu „Modernizacja gospodarki ściekowej w Aglomeracji Elbląg”. Kosztem blisko 200 mln zł zastosowano nowatorskie rozwiązania, które poprawiają funkcjonalność obiektu i efektywność oczyszczania ścieków, co podniosło komfort życia jego mieszkańcom. Inwestycja została oddana do użytku w sierpniu 2023 roku.

Serwis, na który nie trzeba czekać. Obsługa, która rozumie biznes

Serwis, na który nie trzeba czekać. Obsługa, która rozumie biznes

Wielu przedsiębiorców dobrze zna ten scenariusz: urządzenie niezbędne do pracy ulega uszkodzeniu albo odmawia posłuszeństwa z powodu awarii. Jeśli dla użytkowanego sprzętu mamy zapewnione wsparcie – trzeba zadzwonić na infolinię, wysłać go do serwisu i liczyć na szybki powrót kuriera. Jeśli nie mamy wsparcia – czeka nas poszukiwanie specjalistów, którzy podejmą się naprawy. W międzyczasie praca stoi, klienci się niecierpliwią, a potencjalne straty i stres szybko rosną.