Jednym z najważniejszych elementów konstrukcyjnych podwozia ciężarówki są strzemiona do resorów. W każdej jest ich co najmniej 12. W co drugim ciężkim pojeździe produkowanym na świecie znajdują się strzemiona, które powstają w toruńskiej fabryce Hendrickson Poland Sp. z o.o. To firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji elementów złącznych. Jest częścią amerykańskiej grupy posiadającej zakłady na całym świecie.
Organizacje hybrydowe, funkcjonujące na polskim rynku, mierzą się ze złożonymi wyzwaniami. Eksperci ds. środowiska pracy z Colliers Define przeanalizowali dane zebrane w ramach badania „Hybrid & Beyond”, żeby sprawdzić, czy pomiędzy problemami wskazywanymi w ankiecie występują jakieś zależności. Okazało się, że można mówić o współwystępowaniu pewnych charakterystycznych symptomów. Wyodrębnionym skupiskom wyzwań nadali nazwy: apatioza organizacyjna, dur efektywnościowy, rozprosz złośliwy. W najnowszej publikacji z serii „Hybrid Work Insights” opisują typowe objawy „chorób hybrydowych” wraz z metodami ich leczenia.