Fachowy partner w doborze pracowników

Agencja Pośrednictwa Pracy Profit Group Sp. z o.o. z Warszawy specjalizuje się w poszukiwaniu osób do pracy na terenie Polski z obszaru Ukrainy, Mołdawii oraz Białorusi. W skład komleksowej obsługi firmy wchodzi taże m.in. załatwianie wszelkiej dokumentacji związanej z przedłużaniem pobytu pracowników, aby każdy z nich mógł pracować nieprzerwanie przez 18 miesięcy.

 

Rozmowa z Katarzyną Korobko,

Prezesem Zarządu APP Profit Group Sp. z o.o.

 

Jak długo Państwa firma istnieje na rynku?

Do kogo skierowana jest jej oferta?

 

Działamy już od sześciu lat. Rekrutujemy pracowników dla dużych firm produkcyjnych, m.in. dla branży meblarskiej, spożywczej, motoryzacyjnej, dziecięcej oraz beauty.

 

W jaki sposób Profit Group realizuje swoję politykę jakości?

 

Przede wszystkim starannie dobieramy kandydatów, a naszym klientom przedstawiamy tylko tych, którzy spełniają określone wymagania. Przeprowadzamy dokładne rozmowy kwalifikacyjne, weryfikujemy umiejętności, doświadczenie oraz referencje. Dbamy też o regularne szkolenia naszych pracowników, które dotyczą procesu rekrutacji, zarządzania zasobami ludzkimi oraz prawa pracy. Dzięki temu są oni na bieżąco z najnowszymi trendami i wymaganiami rynku.

 

Ponadto systematycznie przeprowadzamy tzw. ankietę satysfakcji, aby poznać opinie naszych klientów oraz pracowników. W oparciu o wyniki podejmujemy działania, które pozwalają nam poprawić jakość naszych usług. Dbamy również o poufność danych, szanujemy prawa pracowników i klientów, a także dążymy do budowania długotrwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Wszyscy nasi pracownicy przestrzegają zasad etyki zawodowej. Naszym celem jest rozumienie potrzeb i wymagań klientów oraz dostosowywanie usług do ich indywidualnych potrzeb. Dzięki temu możemy dostarczać rozwiązania, które w pełni zaspokajają oczekiwania naszych partnerów biznesowych. Te działania pozwalają nam na utrzymywanie wysokiej jakości naszych usług i budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami i pracownikami.

 

Jak przedstawia się strategia rozwoju firmy na najbliższy czas?

 

Jako firma stawiamy sobie za cel ciągły rozwój i doskonalenie usług. Nasze kierunki rozwoju opierają się na kilku kluczowych działaniach, które pozwalają nam lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i kandydatów. Chcemy rozszerzyć naszą ofertę usług w taki sposób, aby jeszcze bardziej dopasować ją do zmieniających się potrzeb rynku pracy. Planujemy zmodyfikować zakres naszych specjalizacji, wprowadzić nowe narzędzia rekrutacyjne i usprawnić procesy wewnętrzne. Stawiamy też na współpracę z innymi firmami, które pomogą nam wprowadzić nowe rozwiązania i zdobyć większy udział na rynku. Współpraca ta pozwoli nam korzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów z różnych branż. Dbamy o wizerunek naszej firmy. Wiemy, że w dzisiejszych czasach jest on niezwykle ważny, dlatego staramy się budować naszą markę w mediach społecznościowych, publikować wartościowe treści na naszej stronie. To zaledwie kilka przykładów działań, jakie podejmujemy w ramach naszej strategii rozwoju. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one osiągnąć nasze cele i umocnić naszą pozycję na rynku pracy.

Zobacz również

Kamień milowy surowców energetycznych

Rafineria Gdańska

Rozmowa z Adrianem Szkudlarskim, Prezesem Zarządu Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o.

50 lat bytomskiego PEC-u

50 lat bytomskiego PEC-u

W maju 2023 roku Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu obchodzi pięćdziesiąt lat swojej działalności. Wśród firm ciepłowniczych PEC zalicza się do grona liderów w wykorzystaniu środków unijnych, dzięki którym stał się jednym z najbardziej nowoczesnych przedsiębiorstw dostarczających ciepło systemowe. Aktualnie w Spółce trwają prace nad strategią działań opartych o wytyczne dyrektyw wchodzących w pakiet Fit for 55 oraz aktualizowanej polityki energetycznej Polski.