Fachowy partner w doborze pracowników

Agencja Pośrednictwa Pracy Profit Group Sp. z o.o. z Warszawy specjalizuje się w poszukiwaniu osób do pracy na terenie Polski z obszaru Ukrainy, Mołdawii oraz Białorusi. W skład komleksowej obsługi firmy wchodzi taże m.in. załatwianie wszelkiej dokumentacji związanej z przedłużaniem pobytu pracowników, aby każdy z nich mógł pracować nieprzerwanie przez 18 miesięcy.

 

Rozmowa z Katarzyną Korobko,

Prezesem Zarządu APP Profit Group Sp. z o.o.

 

Jak długo Państwa firma istnieje na rynku?

Do kogo skierowana jest jej oferta?

 

Działamy już od sześciu lat. Rekrutujemy pracowników dla dużych firm produkcyjnych, m.in. dla branży meblarskiej, spożywczej, motoryzacyjnej, dziecięcej oraz beauty.

 

W jaki sposób Profit Group realizuje swoję politykę jakości?

 

Przede wszystkim starannie dobieramy kandydatów, a naszym klientom przedstawiamy tylko tych, którzy spełniają określone wymagania. Przeprowadzamy dokładne rozmowy kwalifikacyjne, weryfikujemy umiejętności, doświadczenie oraz referencje. Dbamy też o regularne szkolenia naszych pracowników, które dotyczą procesu rekrutacji, zarządzania zasobami ludzkimi oraz prawa pracy. Dzięki temu są oni na bieżąco z najnowszymi trendami i wymaganiami rynku.

 

Ponadto systematycznie przeprowadzamy tzw. ankietę satysfakcji, aby poznać opinie naszych klientów oraz pracowników. W oparciu o wyniki podejmujemy działania, które pozwalają nam poprawić jakość naszych usług. Dbamy również o poufność danych, szanujemy prawa pracowników i klientów, a także dążymy do budowania długotrwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Wszyscy nasi pracownicy przestrzegają zasad etyki zawodowej. Naszym celem jest rozumienie potrzeb i wymagań klientów oraz dostosowywanie usług do ich indywidualnych potrzeb. Dzięki temu możemy dostarczać rozwiązania, które w pełni zaspokajają oczekiwania naszych partnerów biznesowych. Te działania pozwalają nam na utrzymywanie wysokiej jakości naszych usług i budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami i pracownikami.

 

Jak przedstawia się strategia rozwoju firmy na najbliższy czas?

 

Jako firma stawiamy sobie za cel ciągły rozwój i doskonalenie usług. Nasze kierunki rozwoju opierają się na kilku kluczowych działaniach, które pozwalają nam lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i kandydatów. Chcemy rozszerzyć naszą ofertę usług w taki sposób, aby jeszcze bardziej dopasować ją do zmieniających się potrzeb rynku pracy. Planujemy zmodyfikować zakres naszych specjalizacji, wprowadzić nowe narzędzia rekrutacyjne i usprawnić procesy wewnętrzne. Stawiamy też na współpracę z innymi firmami, które pomogą nam wprowadzić nowe rozwiązania i zdobyć większy udział na rynku. Współpraca ta pozwoli nam korzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów z różnych branż. Dbamy o wizerunek naszej firmy. Wiemy, że w dzisiejszych czasach jest on niezwykle ważny, dlatego staramy się budować naszą markę w mediach społecznościowych, publikować wartościowe treści na naszej stronie. To zaledwie kilka przykładów działań, jakie podejmujemy w ramach naszej strategii rozwoju. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one osiągnąć nasze cele i umocnić naszą pozycję na rynku pracy.

Zobacz również

Dlaczego warto ocieplić budynek pianą poliuretanową?

ULTRAPUR: Dlaczego warto ocieplić budynek pianą poliuretanową?

Poliuretan to tworzywo sztuczne o wszechstronnym zastosowaniu w różnych gałęziach przemysłu i w codziennym użytkowaniu. Zazwyczaj jest kojarzony z komfortem oraz wygodą, lecz jest to również materiał o najlepszych walorach izolacyjnych. 100 proc. lodówek, bojlerów jest zaizolowanych pianką poliuretanową. Od dziesiątek lat hale budowane są przy użyciu płyty warstwowej, a od niemal 20 lat piankę poliuretanową używa się do izolacji domów metodą natrysku.

ETV jako klucz do komercjalizacji innowacyjnych technologii środowiskowych

ETV jako klucz do komercjalizacji innowacyjnych technologii środowiskowych

Innowacyjne technologie środowiskowe to szansa, aby sprostać pilnym wyzwaniom środowiskowym, przed którymi stoją Europa i świat. Jednak stopień ich komercjalizacji i zastosowanie w gospodarce nadal pozostają zaskakująco niskie pomimo  potrzeb rynku i rosnącego popytu. Przyczyną może być potrójne ryzyko niepowodzenia rynkowego: ryzyko związane z wdrażaniem technologii środowiskowej, ryzyko związane z wdrażaniem innowacji oraz ryzyko związane ze zwrotem kosztów inwestycji. Ograniczenie tych ryzyk przez twórców i dostawców technologii jest trudnym wyzwaniem, wymagającym dodatkowych narzędzi. Z pomocą może przyjść system weryfikacji technologii środowiskowych ETV, oparty na normie ISO 14034.