AQUANET logotypW ubiegłym roku poznańska spółka Aquanet obchodziła jubileusz 150-lecia. Firma, która zaopatruje w wodę blisko 800 tys. mieszkańców wielkopolskiej stolicy i okolicznych gmin, szczególnie duży nacisk kładzie na zrównoważony rozwój organizacji, budując strategię w oparciu o najlepsze praktyki ochrony środowiska, dbając jednocześnie o dobre relacje z klientami i pracownikami.

Firma DHL Express po raz kolejny zdobyła prestiżowe wyróżnienie w Ogólnopolskim Programie Najwyższa Jakość Quality International. Jako uznany dostawca i ekspert na rynku międzynarodowych przesyłek ekspresowych, DHL Express nie tylko realizuje procesy logistyczne, ale również oferuje innowacyjne usługi, zaspokajające konkretne potrzeby klientów i ułatwiające im prowadzenie biznesów na skalę światową.

Rozpoczęła się rozbudowa zakładu jedynego w Polsce producenta turbosprężarek BorgWarner Poland (Jasionka k/Rzeszowa). Inwestycja związana jest z umacnianiem pozycji firmy na rynku europejskim i globalnym, jako wiodącego dostawcy technologii doładowania silników dla producentów samochodów osobowych i użytkowych.

Zobacz również

Zaczynamy 18. edycję konkursu Najwyższa Jakość QI!

Zaczynamy 18. edycję konkursu Najwyższa Jakość QI!

Z ogromną przyjemnością ogłaszamy rozpoczęcie 18. edycji programu Najwyższa Jakość QI. Tak, to już osiemnaście lat fascynującej podróży w świecie produktów i usług najwyższej jakości!

Pracowity jak… Polak, czyli jak postrzegamy pracę po godzinach?

Obraz Malachi Witt z Pixabay

Temat 35-godzinnego tygodnia pracy coraz częściej przebija się w mediach i wśród opinii publicznej. Natomiast dzisiaj o tym rozwiązaniu nadal możemy myśleć bardziej w kategoriach egzotyki. Dlaczego? Polacy pracują dużo, także po godzinach. Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl „Wielopokoleniowa siła w miejscu pracy” 9 na 10 osób dopuszcza wykonywanie “nadliczbówek”. Ponad 60 proc. z nich rozważa taką opcję w szczególnych sytuacjach. Z kolei 1/3 badanych osób otwarcie przyznaje, że zgadza się na wykonywanie zadań służbowych poza przyjętymi godzinami1. A czy podejście pracowników do nadgodzin zmienia się w zależności od wieku? I czy tak samo do pracy po godzinach podchodzą Zetki jak i Baby Boomersi?