Konkurs dla firm – czy warto?

Otrzymane nagrody są cennym zasobem, który warto wykorzystywać w strategii marketingowej.

Który konkurs dla firm wybrać? Przedstawiamy jakie korzyści przyniesie Twojej firmie uczestnictwo w projektach organizowanych dla przedsiębiorców.


Pomoc w wyróżnieniu marki

Po pierwsze, udział w wybranym konkursie dla firm przyciągają uwagę i wyróżnia markę na tle konkurencji. Przykładowo, jeśli spółka zdobyła nagrodę za innowacyjność lub jakość swoich produktów, może to być istotnym czynnikiem, który zwróci uwagę potencjalnych klientów i skłoni ich do zakupu. Istotny jest również dobór konkursów, warto uczestniczyć w projektach o długoletniej tradycji, gwarantujących bezstronność ocen.
Udział oraz nagroda przyznana w prestiżowym programie zwiększa wiarygodność firmy, co z kolei przekłada się na zaangażowanie klientów i ich lojalność.


Kreowanie wizerunku

Budowanie pozytywnego wizerunku to kluczowy element marketingu, który wpływa na decyzje zakupowe. A prestiżowe tytuły i konkursy dla firm mogą pomóc w tworzeniu reputacji brandu. Klienci zwykle mają pozytywne skojarzenia z markami, które uzyskały nagrody. Wyróżnienia utożsamiane z wysoką jakością usług lub produktów, są pomocne w zwiększaniu zaufania konsumentów do firmy.


Wsparcie sprzedaży

Po trzecie, nagrody mogą być skutecznym narzędziem w strategii marketingowej i sprzedażowej. Uzyskane znaki i dyplomy warto wykorzystywać w reklamach, kampaniach promocyjnych i na stronach internetowych. Mogą okazać się pomocne w procesie pozyskiwania nowych klientów czy kontrahentów, a także w przekonywaniu obecnych do dokonywania kolejnych zakupów czy inwestycji.

Nagrody przyznane produktom lub usługom wpływają na decyzje zakupowe, ponieważ stanowią dodatkowe potwierdzenie ich  jakości i wartości. Otrzymanie prestiżowego wyróżnienia może przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić daną markę spośród konkurencji. A konsumenci często szukają produktów, które zdobyły nagrody, ponieważ uważają je za godne zaufania i lepsze niż te, które ich nie otrzymały. Wyróżnienia mają więc pozytywny wpływ na decyzje zakupowe klientów i mogą zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
 
Uzyskane przez firmę tytuły możemy wykorzystać w marketingu na wiele sposobów, tak aby przyczyniły się do zwiększenia świadomości naszej marki, budowania jej pozytywnego wizerunku, a także stanowiły pomoc w realizacji strategii marketingowej. Właśnie dlatego warto systematycznie dążyć do zdobywania wyróżnień!

 

Zapraszamy do udziału w XVII edycji projektu Najwyższa Jakość QI, to ponadbranżowy konkurs dla firm, który odbywa się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – więcej o projekcie tutaj

 

Konkurs dla Firm czy warto 2

 

Zobacz również

Efektywne zarządzanie systemowe

Efektywne zarządzanie systemowe

Firma FINAL S.A. cieszy się uznaniem szerokiego grona klientów, nie tylko rynku krajowego, ale również innych państw Europy, świadoma jest tego, że podstawę zaufania i dobrych relacji z klientami i kontrahentami stanowi przede wszystkim wysoka jakość oferowanych produktów i usług. Osiąga się to dzięki wdrożonym standardom zarządzania produkcją i komunikacją oraz licznym narzędziom systemowym.

Infrastruktura przyszłości

Kompozyt NCT

Innowacyjne technologie kompozytowe


Niesłabnąca koniunktura na realizację inwestycji budownictwa drogowego, kolejowego czy energetycznego w Polsce wymaga intensywnej współpracy wyspecjalizowanych przedsiębiorstw, stawiających na innowacyjne, przyszłościowe rozwiązania. Są nimi na przykład technologie kompozytowe, doskonale sprawdzające się w zastosowaniu w infrastrukturze towarzyszącej, jak słupy oświetleniowe, słupy teletechniczne, żerdzie. W kraju ich czołowym producentem jest przedsiębiorstwo NCT S.A. z Wodzisławia Śląskiego.