Konkurs dla firm – czy warto?

Otrzymane nagrody są cennym zasobem, który warto wykorzystywać w strategii marketingowej.

Który konkurs dla firm wybrać? Przedstawiamy jakie korzyści przyniesie Twojej firmie uczestnictwo w projektach organizowanych dla przedsiębiorców.


Pomoc w wyróżnieniu marki

Po pierwsze, udział w wybranym konkursie dla firm przyciągają uwagę i wyróżnia markę na tle konkurencji. Przykładowo, jeśli spółka zdobyła nagrodę za innowacyjność lub jakość swoich produktów, może to być istotnym czynnikiem, który zwróci uwagę potencjalnych klientów i skłoni ich do zakupu. Istotny jest również dobór konkursów, warto uczestniczyć w projektach o długoletniej tradycji, gwarantujących bezstronność ocen.
Udział oraz nagroda przyznana w prestiżowym programie zwiększa wiarygodność firmy, co z kolei przekłada się na zaangażowanie klientów i ich lojalność.


Kreowanie wizerunku

Budowanie pozytywnego wizerunku to kluczowy element marketingu, który wpływa na decyzje zakupowe. A prestiżowe tytuły i konkursy dla firm mogą pomóc w tworzeniu reputacji brandu. Klienci zwykle mają pozytywne skojarzenia z markami, które uzyskały nagrody. Wyróżnienia utożsamiane z wysoką jakością usług lub produktów, są pomocne w zwiększaniu zaufania konsumentów do firmy.


Wsparcie sprzedaży

Po trzecie, nagrody mogą być skutecznym narzędziem w strategii marketingowej i sprzedażowej. Uzyskane znaki i dyplomy warto wykorzystywać w reklamach, kampaniach promocyjnych i na stronach internetowych. Mogą okazać się pomocne w procesie pozyskiwania nowych klientów czy kontrahentów, a także w przekonywaniu obecnych do dokonywania kolejnych zakupów czy inwestycji.

Nagrody przyznane produktom lub usługom wpływają na decyzje zakupowe, ponieważ stanowią dodatkowe potwierdzenie ich  jakości i wartości. Otrzymanie prestiżowego wyróżnienia może przyciągnąć uwagę klientów i wyróżnić daną markę spośród konkurencji. A konsumenci często szukają produktów, które zdobyły nagrody, ponieważ uważają je za godne zaufania i lepsze niż te, które ich nie otrzymały. Wyróżnienia mają więc pozytywny wpływ na decyzje zakupowe klientów i mogą zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
 
Uzyskane przez firmę tytuły możemy wykorzystać w marketingu na wiele sposobów, tak aby przyczyniły się do zwiększenia świadomości naszej marki, budowania jej pozytywnego wizerunku, a także stanowiły pomoc w realizacji strategii marketingowej. Właśnie dlatego warto systematycznie dążyć do zdobywania wyróżnień!

 

Zapraszamy do udziału w XVII edycji projektu Najwyższa Jakość QI, to ponadbranżowy konkurs dla firm, który odbywa się pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego oraz Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – więcej o projekcie tutaj

 

Konkurs dla Firm czy warto 2

 

Zobacz również

4ECO – dynamiczna marka na rynku OZE

4ECO – dynamiczna marka na rynku OZE

Firmy działające w branży odnawialnych źródeł energii dłuższego czasu przeżywają prawdziwy boom. Stale wprowadzają coraz to nowsze rozwiązania, poprawiając jakość swoich usług i stosowanych technologii. Jedną z takich firm jest kielecka spółka 4ECO.

Segment premium na rynku pracy

PREM!UM by Workafford

FB Invest Group s.c. (Poznań, Jarocin) zajmuje się profesjonalnym pozyskiwaniem pracowników i pracodawców z różnych branż na terenie całego kraju i za granicą. Niedawno spółka uruchomiła nową usługę – PREM!UM by Workafford, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W ubiegłym roku firma zadebiutowała w Programie Najwyższa Jakość Quality International zostając jego Laureatem. W tym roku bierze udział po raz drugi w tym konkursie.