Fachowy partner w doborze pracowników

Agencja Pośrednictwa Pracy Profit Group Sp. z o.o. z Warszawy specjalizuje się w poszukiwaniu osób do pracy na terenie Polski z obszaru Ukrainy, Mołdawii oraz Białorusi. W skład komleksowej obsługi firmy wchodzi taże m.in. załatwianie wszelkiej dokumentacji związanej z przedłużaniem pobytu pracowników, aby każdy z nich mógł pracować nieprzerwanie przez 18 miesięcy.

 

Oczekiwania biznesu wobec outsourcingu IT ewoluują

FIRMY NADAJĄ PRIORYTET CIĄGŁOŚCI FUNKCJONOWANIA I BIEŻĄCEJ OPTYMALIZACJI.


Według szacunków Grand View Research outsourcing będzie najszybciej rosnącym segmentem usług IT, odnotowując średnioroczny wzrost na poziomie 12% do 2030 r1. Choć trend polegający na podejmowaniu współpracy w tym zakresie z zewnętrznymi podmiotami jest na fali wznoszącej od wielu lat, dostrzegalna jest pewna ewolucja podejścia biznesu. Reaktywna postawa i standardowe wsparcie techniczne często nie są już wystarczające, ponieważ organizacje w ramach kompleksowej obsługi upatrują w outsourcingu IT realnego wpływu na rozwój firmy i optymalizację swojej działalności, co jednocześnie warunkuje rosnącą popularność usług zarządzanych.

Obraz talha khalil z Pixabay

sytuacja jest stabilna, ale firmom brakuje optymizmu co do przyszłości

Ponad połowa przedsiębiorców zadeklarowała, że w 2022 roku ich sytuacja finansowa pozostała bez zmian lub poprawiła się względem roku 2021 – wynika z Badania Polskiej Przedsiębiorczości, zrealizowanego na zlecenie inFaktu. Podobnie jak w poprzednich latach, na podstawie wyników ankiety wyliczono wskaźnik nastrojów przedsiębiorców, tzw. inFakt Indeks. Za 2022 rok wyniósł on -19,3 pkt., o 1,5 pkt. więcej niż w pandemicznym 2021 roku.

Zobacz również

Najwyższa jakość kształcenia WSEI - spełnione oczekiwania studentów i rynku pracy

Najwyższa jakość kształcenia WSEI - spełnione oczekiwania studentów i rynku pracy

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie jest największą niepubliczną Uczelnią we wschodniej Polsce, która uznanie zyskała, jako praktycznie przygotowująca do zawodów i szerokiej współpracy z przedsiębiorstwami.

Błędy medyczne – wsparcia potrzebują nie tylko pacjenci, ale także lekarze

Błędy medyczne – wsparcia potrzebują nie tylko pacjenci, ale także lekarze

W sytuacji, gdy dochodzi do szkody u pacjenta, np. w wyniku błędu medycznego podczas operacji, a ubezpieczyciel nie zaspokaja roszczeń poszkodowanego na satysfakcjonującym poziomie, do gry wkracza arbiter. Idealnie, kiedy jest to wielospecjalistyczna kancelaria, która podejmuje się negocjacji, w wyniku których warunki odpowiadają wszystkim stronom.