certfikatKto (lub co) decyduje o tym, że usługa lub produkt zostają uznane za prestiżowe? Marketing zna i wykorzystuje różnorodne techniki budowania prestiżowej marki (limitowane, drogie i trudno dostępne serie, ekskluzywne, unikalne i bezkonkurencyjne produkty kreujące potrzeby, itp.).
Drugi kierunek jest bardziej miarodajny, bo wyznaczany przez konsumentów – to rynek uznaje dany produkt za prestiżowy, co zdecydowanie precyzyjniej oddaje sens pojęcia prestiżu, rozumianego jako poważanie, szacunek i uznanie.

Ma to również odniesienie do audytów i pozyskiwanych przez podmioty różnorodnych certyfikatów, ale dochodzi tu jeszcze jeden, bardzo ważny element – merytoryczność audytu i certyfikatu, za którym nie stoją techniki marketingowe, a doświadczenie i wiedza audytora. To oczywiście jednak nadal nie jest wystarczającym gwarantem prestiżowości certyfikatu.

atlasWiosną Grupa ATLAS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wykonawców i inwestorów, wprowadzając do swojej oferty nowości, udoskonalając istniejące produkty oraz dotychczasowe opakowania. Oto co najsilniejsza marka budowlana w Polsce oferuje swoim klientom.
ATLAS wita wiosnę najszerszą paletą fug cementowych na rynku. W nowej, odmienionej ofercie znalazło się aż 40 odcieni, podzielonych na trzy grupy kolorystyczne, dzięki którym wybór fugi, zgodnej z upodobaniami czy charakterem wnętrza, jest jeszcze łatwiejszy. Co więcej, wiosenne zmiany objęły także fugi epoksydowe, które zyskały nową ulepszoną recepturę. Fugi otrzymały też nowe opakowania – z powiększoną wizualizacją logo producenta i z czytelną etykietą koloru. Wszystkie fugi ATLAS gwarantują trwałe i intensywne kolory na lata oraz pełną ochronę przed bakteriami, grzybami i pleśnią, a także promieniami UV, utratą koloru, spękaniem czy wilgocią. Dzięki temu wykonawca zyskuje pewność pracy, a inwestor idealne rozwiązania estetyczne, nawet przy długotrwałej eksploatacji.

Zobacz również

Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności 2017

Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności 2017- 17 listopada 2017

17 listopada 2017 w Hotelu Czarny Potok Resort SPA & Conference w Krynicy-Zdroju odbyło się Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności oraz Gala podsumowująca XI edycję Programu Najwyższa Jakość QI 2017.

Kiedy SI wkracza do firmy, apetyt na nią rośnie – to zjawisko, które obserwujemy na całym świecie

Kiedy SI wkracza do firmy, apetyt na nią rośnie

W momencie, gdy sztuczna inteligencja (SI) wkracza do firmy, jej potencjał staje się bardziej widoczny, a apetyt na dalsze innowacje rośnie. To globalne zjawisko, które zmienia sposób, w jaki przedsiębiorstwa podchodzą do technologii, efektywności i innowacyjności.