Rozmowa z Tomaszem Mazurem, Kierownikiem Sektora Technik Informacyjnych

i Komunikacji w Polskim Komitecie Normalizacyjnym

 

Lockdown wymógł na wielu firmach zmianę modelu działania. Odpowiednie wykorzystanie z narzędzi zapewniających ciągłość działania to klucz do sukcesu w tych trudnych czasach. Zyskały firmy, które potrafiły odpowiednio dostosować się do zmieniających się warunków prowadzenia biznesu. Transformacja cyfrowa to przewaga konkurencyjna. Rozwija się dynamicznie obszar pracy zdalnej i sektor telekonferencji. Ale przejście na system zdalny i rozproszony wiąże się z innym modelem przekazywania danych. Uporządkowaniu tego obszaru i jego bezpieczeństwa wychodzi naprzeciw normalizacja w dziedzinie Blockchain i tzw. Technologii rozproszonego rejestru, bazy danych, współdzielonej i dostępnej dla rozproszonych użytkowników.

 

Zobacz również

Jakość wpisana w DNA – CDMO 4.0

Jakość wpisana w DNA – CDMO 4.0

Curtis Health Caps (CHC) na rynku polskim i zagranicznym istnieje od ponad 30 lat. Będąc firmą elastyczną, podążającą za trendami rynkowymi, wciąż się zmienia, jednak wartością stałą i fundamentem jest bezwzględna najwyższa jakość produktów oraz usług, dzięki której CHC zyskał miano wiarygodnego partnera w branży farmaceutycznej.

 

Serwis, na który nie trzeba czekać. Obsługa, która rozumie biznes

Serwis, na który nie trzeba czekać. Obsługa, która rozumie biznes

Wielu przedsiębiorców dobrze zna ten scenariusz: urządzenie niezbędne do pracy ulega uszkodzeniu albo odmawia posłuszeństwa z powodu awarii. Jeśli dla użytkowanego sprzętu mamy zapewnione wsparcie – trzeba zadzwonić na infolinię, wysłać go do serwisu i liczyć na szybki powrót kuriera. Jeśli nie mamy wsparcia – czeka nas poszukiwanie specjalistów, którzy podejmą się naprawy. W międzyczasie praca stoi, klienci się niecierpliwią, a potencjalne straty i stres szybko rosną.