Panel dyskusyjny:

"Ochrona zdrowia w dobie pandemii. Wnioski i doświadczenia w walce z pandemią. Dlaczego nie przegraliśmy?"

Uczestnicy:

- Andrzej Sośnierz, Poseł na Sejm RP, były Prezes Śląskiej Regionalnej Kasy Chorych i Narodowego Funduszu Zdrowia, polityk, lekarz

- Renata Jażdż-Zaleska, Prezes Zarządu Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. w Polanicy Zdroju

- prof. dr hab. n. med. Krystian Wita, Dyrektor Górnośląskiego Centrum Medycznego im. prof. L. Gieca, Konsultant Wojewódzki w zakresie kardiologii

- Adam Konka, Prezes Zarządu Śląskiego Parku Technologii Medycznych Kardio-Med Silesia

 

Moderatorzy:

- Prof. dr hab. n. med. Marian Zembala, kardiochirurg, transplantolog, były minister zdrowia, Dyrektor Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu

- Prof. dr hab. n. medycznych Jerzy Jaroszewicz, Kierownik Katedry i Oddziału Klinicznego Chorób Zakaźnych i Hepatologii w Bytomiu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Zobacz również

Niezawodna skuteczność sprzątania i perfumowane zapachy idą w parze

Maria Szymańska, Prezes Luba Sp. z o.o.

Domowe środki czystości to produkty których nie może zabraknąć w domu. Sięgamy po nie niemal codziennie, często z przyzwyczajenia. Zadaniem marki Luba było wykreowanie środków czystości nowej generacji. Dlatego też kreując nasze produkty, zadbaliśmy nie tylko o ich skuteczność, ale też wygodę i poręczność jakie dają nawilżane ściereczki. Nasze produkty do sprzątania połączyliśmy z rosnącą potrzebą i trendem aromaterapii, tworząc unikalną linię kosmetyków dla domu w formie nawilżanych ściereczek do czyszczenia różnych powierzchni. Każda z naszych perfumowanych ściereczek Comfort posiada unikalną, wyjątkowo piękną kompozycję zapachową, która utrzymuje się w powietrzu jeszcze na długo po sprzątaniu.

Wózek używany? Tak. Ale materac wyłącznie nowy

Nawet połowa użytkowanych wózków dziecięcych została zakupiona na rynku wtórnym. Specjaliści rekomendują, by dziecko spało na nieużywanym materacyku, nie tylko ze względów higienicznych, ale także jako profilaktykę SIDS (nagłej śmierci łóżeczkowej). Żaden jednak producent nie był zainteresowany, by wprowadzić odpowiednią ofertę na rynek ze względu na zbyt dużą różnorodność kształtów wózków dziecięcych. W praktyce dostępne propozycje były bardzo ograniczone. Aż do momentu, kiedy na rynku pojawiła się Manufaktura Materacy.