W tegorocznej edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International 2020 mBank zdobył Złote Godło w kategorii QI Order. W ten sposób kapituła konkursu doceniła zintegrowany system zapewnienia jakości wprowadzony w 2019 roku w operacjach banku.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.

 

Innowacyjność i dynamiczny rozwój wpisane są w DNA banku, który od lat stawia przed sobą ambitne plany rozwoju. Dla bankowego pionu operacji te plany to przede wszystkim efektywna obsługa dyspozycji związanych z nowymi produktami i usługami. By robić to sprawnie, operacje wdrożyły kilka systemów, m.in. system wspierający kontraktowanie zleceń z biznesem, system zgłaszania i wdrażania optymalizacji czy też nagrodzony ¬– zintegrowany system zapewnienia jakości (SZJ).

 

SZJ opiera się na trzech filarach: kontroli statystycznej i testowaniu, ocenie dojrzałości procesów oraz rejestrze incydentów operacyjnych, czyli zdarzeń, które mogą zakłócić prawidłową pracę, np. opóźnienie w dostarczeniu korespondencji czy awaria systemów IT.

 

To autorskie rozwiązanie stworzył od podstaw pion operacji banku. Dzięki czemu jest dostosowane do specyfiki działania mBanku i jego wcześniejszych doświadczeń. SZJ pozwala zredukować liczbę błędów do minimum i wyeliminować ich przyczyny. Pomaga też ocenić czy wprowadzane optymalizacje i automatyzacje nie spowodowały spadku jakości. Gdy wynik kontroli pokazuje 100 procent, można cieszyć się z sukcesu. Co to oznacza dla klienta? Szybko i poprawnie zrealizowaną dyspozycję, czyli wysoką jakość obsługi. A to najistotniejszy, poza dobrą ofertą, czynnik pozwalający na utrzymanie klientów i pozyskiwanie nowych.

 

DP

Zobacz również

Segment premium na rynku pracy

PREM!UM by Workafford

FB Invest Group s.c. (Poznań, Jarocin) zajmuje się profesjonalnym pozyskiwaniem pracowników i pracodawców z różnych branż na terenie całego kraju i za granicą. Niedawno spółka uruchomiła nową usługę – PREM!UM by Workafford, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W ubiegłym roku firma zadebiutowała w Programie Najwyższa Jakość Quality International zostając jego Laureatem. W tym roku bierze udział po raz drugi w tym konkursie.

Z energią w przyszłość!

4ECO - Z energią w przyszłość!

4 ECO Sp. z o.o. to kielecki wykonawca usług z zakresu odnawialnych źródeł energii. Jego odbiorcami są zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. W ubiegłym roku spółka została Laureatem programu Najwyższa Jakość Quality International, zdobywając Złote Godło QI. W tym roku ubiega się ona o ten tytuł ponownie.