Dla wymagającego konsumenta

Ekologiczne artykuły spożywcze polskich, rodzinnych firm od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością w kraju i za granicą. Tak jest również w przypadku naszych wieloletnich tradycji produkcji herbat owocowych i ziołowych, w czym od 30 lat specjalizuje się firma BiFIX.


Zatrudniające dziś 140 osób to rodzinne przedsiębiorstwo, powstało w 1992 r. na bazie gospodarstwa sadowniczego Wojciecha Piaseckiego, obecnego Prezesa Zarządu Spółki. Dziś w firmie pracuje już drugie pokolenie jego rodziny. Warto podkreślić, że BiFIX był pierwszym producentem herbat owocowych w Polsce.

 

Od samego początku działalności przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwija, niezmiennie pozostając wiernym idei systematycznego wprowadzania na rynek kolejnych, ekologicznych produktów. – Powstają one wyłącznie z naturalnych surowców, które pochodzą w dużej mierze z własnych, ekologicznych plantacji. Owoce, wchodzące w skład doskonale skomponowanych mieszanek herbat, uprawiamy bez stosowania chemicznych środków ochrony roślin i pestycydów. Suszenie odbywa się w niskich temperaturach, dzięki czemu zachowują wartości odżywcze, substancje czynne, mikroelementy i witaminy – zaznacza Wojciech Piasecki. W ten sposób powstaje szeroka paleta herbat owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych, czarnych, ekskluzywnych, ekologicznych, funkcjonalnych, czy kompozycji suplementów diety. Dystrybuowane przez sieci handlowe i własny sklep internetowy, skierowane są do koneserów, poszukujących produktów wykraczających poza standardową ofertę. Każdego sezonu na rynku pojawiają się nowe propozycje mieszanek, będących naturalnym uzupełnieniem codziennej diety konsumentów. Ofertę BiFIX uzupełniają takie produkty, jak bezcukrowe dżemy, żelki i nowość – pasty z suszonych pomidorów i dyni, suszonych pomidorów, czosnku i bazylii oraz przekąski z owoców malin, aronii czy truskawek. Hitem okazały się też dwa pierwsze gotowe dania BiFIX: bruschetta i gaspacho. – Produkty tego typu są naszym kolejnym wyjściem naprzeciw oczekiwaniom świadomego i wymagającego klienta, który poszukuje wysokiej jakości ekologicznych artykułów spożywczych typu fit, powstających na bazie naturalnych surowców, bez środków chemicznych i cukru – podkreśla W. Piasecki.

 

Rygorystyczne wymagania jakościowe produktów BiFIX warunkują wdrożone systemy zarządzania, standardy bezpieczeństwa żywności oraz certyfikaty ekologiczne. Własne laboratorium firmy sprawuje kontrolę nad doborem surowców, przeprowadza ich analizę, nadzoruje proces produkcyjny, a także uczestniczy w opracowywaniu nowych kompozycji smakowych.

 

Joanna Chrustek

 

Zobacz również

Pracowity jak… Polak, czyli jak postrzegamy pracę po godzinach?

Obraz Malachi Witt z Pixabay

Temat 35-godzinnego tygodnia pracy coraz częściej przebija się w mediach i wśród opinii publicznej. Natomiast dzisiaj o tym rozwiązaniu nadal możemy myśleć bardziej w kategoriach egzotyki. Dlaczego? Polacy pracują dużo, także po godzinach. Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl „Wielopokoleniowa siła w miejscu pracy” 9 na 10 osób dopuszcza wykonywanie “nadliczbówek”. Ponad 60 proc. z nich rozważa taką opcję w szczególnych sytuacjach. Z kolei 1/3 badanych osób otwarcie przyznaje, że zgadza się na wykonywanie zadań służbowych poza przyjętymi godzinami1. A czy podejście pracowników do nadgodzin zmienia się w zależności od wieku? I czy tak samo do pracy po godzinach podchodzą Zetki jak i Baby Boomersi?