Rozmowa z Justyną Mieszalską, Prezes Zarządu Centrum Medycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.

 

WUM Justyna MieszalskaCM WUM Sp. z o.o. już od dwudziestu lat świadczy usługi medyczne na najwyższym poziomie.

 

Bardzo cieszymy się z tej nagrody, ponieważ stanowi ona potwierdzenie jakości oferowanych przez nas usług.


Skąd wywodzi się kadra medyczna CM WUM Sp. z o.o.?

Zatrudniamy interdyscyplinarny zespół lekarzy oraz przedstawicieli kadry akademickiej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.


Jakie usługi świadczy Państwa centrum medyczne?

Opieką obejmujemy pacjentów w ramach podstawowej opieki zdrowotnej. Świadczymy też usługi komercyjne. Proponujemy pakiety dla przedsiębiorców „Zdrowa Firma” – firmom i ich pracownikom gwarantujemy opiekę medyczną najwyższej klasy specjalistów oraz nowoczesną diagnostykę. Warto również przypomnieć o oferowanych przez nasze centrum konsultacjach psychologicznych i psychoterapeutycznych.


Co wyróżnia Państwa ofertę kierowaną do pracodawców?

Przede wszystkim jej kompleksowość. To szeroka oferta badań, opieka zespołu lekarzy o wysokich kwalifikacjach z różnych dyscyplin medycyny, a także wiele szkoleń obejmujących profilaktykę zdrowotną. Pakiety kierowane są do firm dużych, średnich i małych. Skorzystać z naszej oferty mogą zarówno przedsiębiorcy, którzy chcą wykonać wymagane przez prawo podstawowe badania, jak również ci, którzy chcą zapewnić swoim pracownikom pełną opiekę zdrowotną.

 

Rozmawiała Joanna Jakoweńko

Zobacz również

Jak skuteczny system zarządzania wpływa na jakość produkowanych ciężarówek?

 Jak skuteczny system zarządzania wpływa na jakość produkowanych ciężarówek?

Spółka MAN Trucks w Niepołomicach działa w branży motoryzacyjnej w sektorze samochodów ciężarowych. W  zakładzie, oprócz produkcji ciężarówek działa osobna hala do montażu i wyposażania kabin. Obecnie z linii montażowej może zjeżdżać 300 pojazdów i kabin w trzyzmianowym trybie pracy każdego dnia. Samochody z fabryki w Krakowie można spotkać na drogach całego świata (nawet na Bliskim Wschodzie, w Azji czy w Afryce).

Coraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

oraz więcej Polaków rozpoznaje phishing

Ale tylko połowa wie co zrobić, gdy kliknie w link

86 proc. Polaków deklaruje, że potrafi rozpoznać fałszywy e-mail, sms lub telefon, w którym przestępcy podszywają się pod znaną firmę lub instytucję. Ale absolutną tego pewność ma tylko co piąty ankietowany. Znacznie gorzej wypadamy, gdy trzeba zareagować na kradzież danych osobowych. O tym, jakie działania należy podjąć w takiej sytuacji, wie niespełna 56 proc. respondentów. W przypadku wycieku danych z serwisu lub aplikacji, w której ma się konto, tylko 45 proc. ich posiadaczy wiedziałoby jak się zachować. To wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów pod patronatem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i Instytutu Prawa Ochrony Danych Osobowych.