Employer Branding w branży produkcyjnej

Poszukiwanie pracowników w branży produkcyjnej w Polsce to ogromne wyzwanie. Obecnie bezrobocie jest na poziomie 5 proc. – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Sektor produkcyjny boryka się z brakiem rąk do pracy. Firmy niejednokrotnie kierują swoje ogłoszenia nie tylko do Polaków, ale także osób z zagranicy. Wszystko z uwagi na wysokie zapotrzebowanie na pracowników przy niskim popycie na pracę. W jaki sposób budować Employer Branding w tej trudnej branży?

Wartość platform low-code

Konkurencyjność firm na rynku jest zależna od wdrażanych przez nie rozwiązań technicznych. W związku z tym, zapotrzebowanie przedsiębiorstw na opracowywane specjalnie na ich potrzeby aplikacje i usługi cyfrowe stale rośnie. Istniejące zespoły IT mogą jednak nie podołać tak dużemu popytowi. Dane z raportu Globe Newswire wskazują, że odpowiedzią na ten problem będą platformy niskokodowe. Ich wspólna wartość na globalnym rynku ma wynieść ponad 187 miliardów dolarów do 2030 roku.

Zaczynamy 18. edycję konkursu Najwyższa Jakość QI!

Z ogromną przyjemnością ogłaszamy rozpoczęcie 18. edycji programu Najwyższa Jakość QI. Tak, to już osiemnaście lat fascynującej podróży w świecie produktów i usług najwyższej jakości!

Zobacz również

Plastimet – kreatywne myślenie, lepsze okna

Plastimet

Jakość w stolarce okiennej to ciepło, dźwiękoszczelność, design i …. trwałość. Razem z naszymi Klientami tworzymy piękne i energooszczędne budynki. Dostarczamy okna, których jakość, styl, estetyka wykonania i parametry techniczne wytrzymają próbę czasu.

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Nowe trendy w podbijaniu rynków zagranicznych okiem praktyka

Istnieje wiele barier i wyzwań, jakie napotykają przedsiębiorcy, którzy chcą wejść ze swoim produktem lub usługą na rynki zagraniczne. W jaki sposób budować strategię komunikacji, by podbić serca zagranicznych konsumentów? Jakie są najnowsze trendy w tym obszarze? Podpowiadamy.